سیالکوٹ واقعہ ، سری لنکن منیجر کی لاش کا پوسٹ مارٹم مکمل


لاہور : سری لنکن منیجر کی لاش کا پوسٹ مارٹم مکمل کرلیا گیا ، لاش آج اسلام آباد بھجوائی جائے گی ، جہاں سے سری لنکن سفارت خانے کے اہلکار لاش سری لنکا لے کر جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سری لنکن منیجر کی لاش کا پوسٹ مارٹم مکمل کرلیا گیا ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ لاش کا نچلا حصہ اورپاؤٕں جلنے سے محفوظ رہے جبکہ مقتول کے جسم کی ہڈیاں ٹوٹی پائی گئیں۔

ذرائع نے بتایا وزرات داخلہ پنجاب نے سری لنکن سفارت خانے سے رابطہ کیا، لاش آج اسلام آباد بھجوائی جائے گی ، جس کے بعد سری لنکن سفارت خانے کے اہلکار لاش سری لنکا لے کر جائیں گے۔

یاد رہے سیالکوٹ واقعے کی ابتدائی رپورٹ وزیراعظم عمران خان اور وزیراعلیٰ پنجاب کو ارسال کردی گئی ، رپورٹ میں کہا گیا تھا کہ کچھ غیرملکی کمپنیوں کے وفد نے فیکٹری کا دورہ کرنا تھا ، جس پر فیکٹری منیجرنےکہا سب مشینیں صاف ہونی چاہئیں جبکہ مشین پر لگے اسٹیکر ہٹانے کا کہا۔

رپورٹ میں بتایا گیا تھا کہ گرفتار فیکٹری ورکرز کا دعوی ٰہے اسٹیکر پرمذہبی تحریر تھی، بادی النظر میں اسٹیکرکو بہانہ بنا کر ورکرز نے منیجر پر حملہ کیا، ورکرز پہلے ہی منیجر کے ڈسپلن اورکام لینے پر غصے میں تھے، واقعے سے قبل کچھ ورکرز کو کام چوری اور ڈسپلن توڑنے پر فارغ بھی کیا گیا۔

رپورٹ کے مطابق مارپیٹ کا واقعہ صبح11بجےکےقریب شروع ہوا ، 11بجکر25منٹ پرپولیس کواطلاع ملی،3اہلکارموقع پر پہنچے، ہجوم زیادہ اورٹریفک جام ہونے پر پولیس کی نفری تاخیر سے پہنچی، واقعے کے وقت فیکٹری مالکان غائب ہوگئے۔