صحافی اطہر متین قتل کیس میں اہم گرفتاری


کراچی: صحافی اطہر متین قتل کیس میں پولیس نےاہم ملزم کو حراست میں لے لیا ہے، صوبائی وزیر سعید غنی نے تصدیق کردی ہے۔

ذرائع کے مطابق کراچی کے صحافی اطہر متین قتل کیس میں پولیس نے اہم ملزم کو حراست میں لے لیا ہے، ملزم کی گرفتاری گزشتہ رات سندھ بلوچستان بارڈر کے قریب سے عمل میں لائی گئی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ جدیدٹیکنالوجی اور ہیومن انٹیلی جنس کی مدد سے کارروائی کی گئی، ملزم کو تحقیقات کے لئے کراچی منتقل کیا جارہا ہے جہاں متعلقہ افسران ملزم سے تفتیش کریں گے۔

صوبائی وزیر سعید غنی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری بیان میں تصدیق کی ہے کہ صحافی اطہر متین کےقتل میں ملوث ایک شخص کی گرفتاری عمل میں لائی گئی ہے، جس کی شناخت اشرف کے نام سے ہوئی ہے۔

سعید غنی نے کہا کہ ہائی پروفائل کیس میں پولیس کی جانفشانی سے کاوشیں لائق تحسین ہیں، انشااللہ قاتل کو سزا دلوائی جائے گی سندھ پولیس پراعتمادبحال ہوگا۔

ملزم کا کرمنل ریکارڈر اے آر وائی نیوز پر

اے آر وائی نیوز نے اطہر متین کے قتل میں ملوث ملزم اشرف کا کرمنل ریکارڈ حاصل کرلیا ہے، ملزم کےخلاف 4 مقدمات کراچی کے مختلف تھانوں میں درج ہیں، ملزم اشرف کو کراچی میں پہلے بھی گرفتار کیا جاچکا ہے۔

پولیس کے مطابق اشرف اور اس کے ساتھی کراچی میں موٹر سائیکلیں چوری اور چھینے کی وارداتیں کرتے تھے اور بعد ازاں بلوچستان میں فروخت کرتےتھے، سرجانی ٹاؤن ،بریگیڈ ،نیوٹاؤن اور بہادر آباد پولیس پہلے اشرف کو گرفتار کرچکی ہے۔