فیصل آباد: انصاف یوتھ ونگ کے عہدیدار سفیان کا قاتل گرفتار


فیصل آباد: وزیراعلیٰ اور آئی جی پنجاب کے نوٹس پر فیصل آباد پولیس کی پھرتیاں، 24 گھنٹے کے اندر انصاف یوتھ ونگ کے عہدیدار کے قاتل کا سراغ لگالیا۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ روز فیصل آباد کے علاقے مسعود پارک میں انصاف یوتھ ونگ کے مقامی رہنما سفیان کو محض اس لئے موت کے گھاٹ اتارا گیا کہ انہوں نے پتنگ فروش کو منع کیا تھا کہ بچوں کو پتنگ نہ فروخت کی جائیں۔

سی پی او غلام مبشر نے بتایا کہ ملزم حمزہ نے اسی رنجش پر پارک میں ترقیاتی کام کراتے ہوئے انصاف یوتھ ونگ کے عہدیدار سفیان پر فائرنگ کرتے ہوئے قتل کردیا تھا، واقعے پر وزیراعلیٰ عثمان بزدار اور آئی جی پنجاب نے سخت نوٹس لیا اور مقامی پولیس کو 24 گھنٹوں کے اندر ملزم کی گرفتاری کی ہدایت جاری کیں۔

سی پی او کے مطابق وزیراعلیٰ عثمان بزدار اور آئی جی پنجاب کے نوٹس پر فیصل آباد پولیس نے خصوصی ٹیمیں تشکیل دے کر مختلف علاقوں میں چھاپے مارتے ہوئے ملزم حمزہ کو گرفتار کرلیا اور اس کے قبضے سے پستول برآمد کرلیا، ملزم کے خلاف تھانہ جھنگ بازار میں مقتول کے والد عبدالغفار کی مدعیت میں مقدمہ بھی درج کرلیا گیا ہے۔

دوسری جانب اے آر وائی نیوز نے گذشتہ روز پیش آئے واقعے کی سی ٹی وی فوٹیج حاصل کرلی ہے، فوٹیج میں ملزم حمزہ کو موٹرسائیکل پر آتے اور پارک میں داخل ہوکر سفیان پر فائرنگ کرتے دیکھا جاسکتا ہے، فائرنگ کے بعد ملزم حمزہ پارک سے بھاگ کر نکلتے دیکھا جا سکتا ہے۔