ماسٹرموٹرز کا سستی ترین گاڑیاں لانے کا منصوبہ

0
43

ماسٹر موٹرز نے 1500سی سی چانگن الاسون کو 20 لاکھ سے 25لاکھ روپے کے درمیان لانچ کرنے کا منصوبہ بنالیا، جو اسے مارکیٹ میں پاکستان کا سب سے سستا سیڈان (ڈگی والی گاڑیاں) بنادے گی۔

کمپنی ٹیوٹا یارس جیسے پاکستان کے کم اینڈ سیڈین کے حصص پر قبضہ کرنا چاہ رہی ہے، جس کی قیمت 22لاکھ سے 23لاکھ روپے اور کیاپیکانٹو اور سوزوکی کلٹس جیسے اعلیٰ کے آخر میں ہیچ بیکس ہیں جن کی قیمت 18 لاکھ سے 22لاکھ روپے کے درمیان ہیں۔

ماسٹر موٹر 1500سی سی چانگن الاسون کو اگلے 3ماہ باضابطہ طور پرمارکیٹ میں لاسکتی ہے۔

صنعت سے وابستہ ذرائع نے بتایا کہ ماسٹر موٹر مزید دو گاڑیاں لانچ کرنے کی خواہاں ہے، جن میں ایک 1500 سی سی کی سیڈان السن ہے اور دوسری ایس یو وی ہےتاہم جس کے بارے میں ان کے بارے میں ابھی فیصلہ کرنا باقی ہے۔

ماسٹرموٹر نے چھانگن کے ساتھ مشترکہ منصوبہ تیار کیا ہے اور وہ پہلے ہی نسبتا کامیابی کے ساتھ ایک ’مِنی چینانگ‘ اور ’چانگان کاروان‘ فروخت کررہا ہے۔

ماسٹر موٹر انہی لوگوں کی ملکیت میں ہے جو ماسٹر مولٹی فوم کے مالک ہیں اور مسافر گاڑیوں کے لیے چینگن کے ساتھ اس مشترکہ منصوبے سے پہلے ہی وہ آٹوموٹو انڈسٹری میں تجارتی بسیں اور ٹرک بناتے رہے ہیں۔

ماسٹر گروپ آٹو پارٹ مینوفیکچرنگ سہولت پُروون انجینئرنگ کا بھی مالک ہے۔ وہ موٹرسائیکلوں سے لے کرایس یو وی تک سیٹیں ہر چیز فراہم کرتے ہیں۔

اس گروپ کے کراچی میں 2 آٹوموٹو پلانٹ ہیں جن کی سالانہ پیداوار کی 740 بسیں، 9ہزار ٹرک اور 30ہزار مسافر گاڑیاں شامل ہیں۔

چانگن ان کار کمپنیوں میں شامل ہے جو حکومت کی آٹو ڈویلپمنٹ پالیسی 2016-21 کے اعلان کے بعد پاکستان آئیں تھیں۔