پاک بھارت مقابلہ ایشیز سے بڑا میچ قرار


انگلینڈ کے سابق کپتان مائیکل وان نے روایتی حریف پاکستان اور بھارت کے مقابلے کو کرکٹ کی مقبول ترین ایشیز سیریز سے زیادہ بڑا میچ قرار دے دیا۔

جب بھی پاک بھارت کرکٹ ٹیمیں میدان میں اترتی ہیں تو شائقین کے جوش و خروش عروج پر ہوتا ہے یہ مقابلہ صرف دو ممالک کے لوگ ہی نہیں دیکھتے بلکہ کروڑوں افراد دنیا بھر میں اس میچ سے محظوظ ہوتے ہیں۔

ویسے تو پاک بھارت سیریز عرصے سے نہیں ہو رہی لیکن جب بھی دونوں ٹیمیں انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کے کسی بڑے ایونٹ میں آمنے سامنے آئیں تو اسے سب سے بڑا مقابلہ قرار دیا جاتا ہے۔

حال ہی میں دونوں ٹیمیں آئی سی سی ورلڈ ٹی ٹوئنٹی میں مدمقابل آئیں تو پاکستان نے روایتی حریف بھارت کو بدترین شکست سے دوچار کیا تھا۔

ورلڈکپ ٹی ٹوئنٹی کے بعد آسٹریلیا اور انگلینڈ کی ٹیمیں ایشیز میں ٹکرائیں تو شائقین کو اس بار بھی یکطرفہ مقابلے دیکھنے کو ملے۔ آسٹریلیا نے چھ سالوں میں تین بار یکطرفہ طور پر انگلینڈ کو شکست دی اور چند روز قبل اختتام پذیر ہونے والی سیریز میں میزبان آسٹریلیا نے انگلینڈ کو 4-0 سے مات دی۔

ایسی صورتحال میں ماہرین کرکٹ سمیت سابقین بھی ایشیز کے نتائج سے مایوس دیکھائے دے رہے ہیں۔ سابق انگلش کپتان مائیکل وان بھی پاک بھارت مقابلے کو ایشیز سے بڑا میچ قرار دینے پر مجبور ہو گئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ عالمی کرکٹ میں ایشیز بڑا ایونٹ ضرور ہے لیکن پاک بھارت میچ اس سے بھی بڑا ہے۔