پی ایس ایل 6: لیگ کے بقیہ میچز سے متعلق آئندہ چند روز میں فیصلہ کئے جانے کا امکان


لاہور: سندھ میں کرونا کے بڑھتے پھیلاؤ کے باعث پاکستان سپر لیگ کےانعقاد کے لئے آئندہ چند روز انتہائی اہمیت اختیار کرگئے ہیں، پی ایس ایل کے بقیہ میچز یکم جون سے کراچی میں شروع ہونےہیں۔

ذرائع کے مطابق کرونا وائرس کی موجودہ صورتحال پی سی بی حکام کے لیے پریشان کن ہے، جس کے باعث پاکستان سپر لیگ کے لیے پاکستان میں ہونے یا نہ ہونے سے متعلق آئندہ چند روز انتہائی اہمیت کے حامل ہوگئے ہیں، بورڈ حکام نے پی ایس ایل کے بقیہ میچز کے لیےکئی آپشنز پر غور شروع کر دیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل مکمل کرنےکے لیے رواں سال پی سی بی کے پاس کوئی اور ونڈو نہیں ہے، قومی کرکٹ ٹیم کی عالمی مصروفیات کی وجہ سے ونڈو تلاش کرنامشکل ہے،لیگ کرانے کے لیےمیچز یو اے ای منتقل کرنے کا آپشن استعمال کیا جاسکتاہے جبکہ فرنچائزز بھی یواے ای میں لیگ کرانے میں دلچسپی رکھتی ہیں۔

ترجمان پی سی بی کے مطابق پی ایس ایل کے بقیہ میچز کے انعقاد سے متعلق این سی او سی سے رابطے میں ہیں، کرونا وبا کی صورت حال کے پیش نظر این سی او سی کی ہدایات کے مطابق فیصلہ کیا جائے گا، کیونکہ کراچی میں بقیہ میچز کا فیصلہ این سی او سی کو اعتماد میں لےکر کیا تھا۔

ترجمان پی سی بی کا کہنا ہے کہ موجودہ صورتحال کا بغور جائزہ لیا جا رہا ہے، تمام اسٹیک ہولڈرز کی صحت اور حفاظت کے لیےفیصلہ کیا جائےگا، لیگ میچز کے لیے تیزی سے کام جاری ہے، پی ایس ایل کے میچز شیڈول کے مطابق کراچی میں ہوں گے۔

دوسری جانب پی ایس ایل فرنچائزز بھی نے پی سی بی کو خط لکھ دیا ہے، جس میں انہوں نے پی ایس ایل ملتوی کرنے یا بھر میچز یواے ای منتقل کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل کا چھٹا ایڈیشن ابتدائی 14میچ کے بعد ملتوی ہوگیاتھا۔